۸ پاسخ

عالی ماشالله خیلی خوبه
میگم من ۳۰ هفته سونو رشد رفتم گفت ۱۳۰۰ وزنه خیلی کمه؟ یادته ۳۰ هفته رفتی وزن نینیت چند بود ؟

ماشاالله عالیه عزیزم
تغذیتون چی بود برای وزن جنین چی مصرف کردید؟

ماشالله عزیزم😍😍😍

ماشاالله چه خوبه

دیگ بزاااا اگ‌ طبیعی هستی 😂

یعنی انتظار داری دیگه چقدر باشه عزیزم؟
معلومه که خوبه

آره ماشالله

عالیههه

سوال های مرتبط