عالی ماشالله خیلی خوبه
میگم من ۳۰ هفته سونو رشد رفتم گفت ۱۳۰۰ وزنه خیلی کمه؟ یادته ۳۰ هفته رفتی وزن نینیت چند بود ؟
ماشاالله عالیه عزیزم
تغذیتون چی بود برای وزن جنین چی مصرف کردید؟
ماشالله عزیزم😍😍😍
ماشاالله چه خوبه
دیگ بزاااا اگ طبیعی هستی 😂
یعنی انتظار داری دیگه چقدر باشه عزیزم؟
معلومه که خوبه
آره ماشالله
عالیههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.