۴ پاسخ

بیمارستان من ۲ تومن گرفت

۵۰۰تومن

من میخواستم پمپ درد بگیرم پرستاره گفت اونا مثل مواد مخدره میرسه به بچت نمیخواد بگیری
منم‌نگرفتم و دردام باشیاف واقعا قابل کنترل بود

بیمارستان من 3 تومان میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۶ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی