والا دوستم سزارین کرده میگه حتما پمپ درد بگیر
عالیه ینی بهترین لطفی ک در حق خودت میکنی پمپ درده
پمپ درد عاليه من از ريكاردي تا موقع مرخص شدن پمپ درد بهم وصل بود يه ذره درد نداشتم
دردش با مسکن هایی ک میزنن و شیاف قابل تحمله به نظرم نگیر🙁
م اصلا نگرفتم و درد نداشتم اصلا
اره خیلییی خوب بود
آره خیلی اثر داشت من هیچ دردی نفهمیدم
من داشتم خیلی خوب بود حتما بگیر
من داشتم خیلی خوب بود راضی بودم واقعا بعدشم ک خواستم مرخص شم شیاف زدم دردی نداشتم
ن باوو من نداشتم دردم با شیاف کم میشد
من نه، اصلا دردی نداشتم بخوام استفاده کنم
حتماااااا بگیر هاااا حتمااااااا مهم ترین چیزی که اثنروز به دادت میرسه همین پمپ درده
من پمپ درد استفاده نکردم خیلی خوب بود حتی شیاف استفاده نکردم فقط دوسه تا سرم زدن که نمیدونم توش مورفین زدن یا نه
منم میخواستم بگیرم اما متاسفانه بیمارستان گفت تموم کردیم
بعد دکترم گفت نگران نباش داروهایی ک برات تجویز کردم نمیذاره درد بکشی همینطورم بود و اینکه چهارساعت یه بار شیاف دوتا برمیداشتم
اره من داشتم راضی بودم اصلا دردی نداشتم حتما بگیر ..
با پزشکت صحبت کن احتمالا خودش وصل میکنه اونجا و هزینشو میگیره.
کسی زایمان طبیعی کرده که هم آمپول فشار هم آمپول بدون درد زده باشه
خوب هزینش چقده
من نکردم گفتن باید تو عمل میگفتی همون شیافو میزدم خوب بود خیلی
اصلا نیاز نیست،اصلا.اتاق عمل کلی مورفین می زنن.توی بخشم نهایت شیاف
بله استفاده کردم
بنظر من از واجباته
اره عالیه حتما بگیر
من ک فقط حین عمل ده دقیقه رب ساعتی درد داشتم
دیگ وقتی اومدم ریکاوری پمپ درد داشتم هیچی درد نداشتم هیچی
اره من استفاده كردم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.