خانومایی که پمپ درد استفاده کردید راضی بودید؟

۲ پاسخ

من واقعا راضی بودم عالی بود

من ک با شیافت تحمل کردم حتی بهم مسکن نزدن چون ضربان قلبم بالاست) دو ساعت اول ن پمپ درد ن شیافت ن مسکن نباید بگیری چون سرمی بهت وصل میکنن واسه جمع کردن رحم ) دردشم در حد درد پریودی هست قابل تحملخ

سوال های مرتبط