آره خیلی خوبه منم اصن درد نداشتم
تو همون ریکاوری برات وصل میکنن
هزینش هم ۴ تومن بود
ن وصل نکردم
من استفاده نکردم بعدعمل هم کمی دردداشتم شیاف وامپول زدن برم اروم ترمیشدم کلافک نکنم پمپ دردهم بزنی اصلادردنفهمی
من داشتم خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم تو بیمارستان بعدش هم صبح و شب شیاف میزاشتم
برای من گفتند نداریم جنگه ولی من بی حسی از کمر بودم اصلا درد نداشتم با شیاف مسکنهای سرم عالی بود
اگر خوب وصل نشده باشه یا یه اختلال کوچیک تو سرم باشه اثرش از بین میره مثل اتفاقی که برای من افتاد و تو اوج درد قطع شد .وقتی هم وصل شد زیاد اثر نداشت البته برای شخص من . اکثریت راضی هستن .
بله خیلی راضی بودم ۴ تومن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.