میخورین؟ 😋🤤

تصویر
۱۱ پاسخ

من میخااااااااااااااااااااااااااام

تو یخچال هست

هااااا

نوشت

نههههه تو بخور.😑

نوش جونت

چی هست من متوجه نشدم

به به🤤
یاد بارداریم افتادم اوایل فقط میتونستم ترشک و لواشک از اینا بخورم غذام نمیتونستم بخورم🥺♥️

منم میخام😕

نه مرسی😃😃😃

نوشششش

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان پسرجالب ♍ مامان پسرجالب ♍ ۱۷ ماهگی
مامان جوجه🐣


🌺 مامان جوجه🐣 🌺 ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان هديه خدا(ستیا😍) مامان هديه خدا(ستیا😍) ۱ سالگی