دقیقا کی وارد ۹ ماه میشم؟؟؟؟

۵ پاسخ

وارد نه شدی

تصویر

حالا یچیز دیگ من الا توی ۶ ماهو ۴ روزم بعد ارجوز حساب میکنم بچم یا اخر دی یا اول بهمن ولی برام سزارین گفتن ۱۲ بهمن طبیعیم ۲۳ بهمن چرا اینجوریه

۳۴هفته و ۲وارد نه میشی

۳۴هفته و دوروز
گهواره میزنه دیگه

34هفته و دو روز

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۱ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی