۱۲ پاسخ

لقاحت زود گرفته جای تعجب ندارد☺️

578 بالا نیست گلم

منم دو روز تاخیر ۶۰۰و خورده ایی بود طبیعی

منم ۴۰۰ بود دو روز تاخیر

پونصد که خیلی بالا نیست من هزار بودم
نگران نباش

عزیزم خیلیییی بالا نیست طبیعیه

خوبه که
مال من با دو روز تاخیر ۷۰۷.۸ بود

شایددوقلوداری 😍

مبارکت باشه.به سلامتی بغلش کنی

نرفتی سونو کنی اونجا همه چیو بهت میگن

مبارکه شاید دوقلو بارداری.چه داروهای استفاده کردی

بتات خوبه مبارکه🦋
احتمالا لقاح زود تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی