۸ پاسخ

کزاز اگه ۲۵ باشی

سلام خانومای عزیز یه گپ تلگرامی داریم مخصوص خانومای باردار واقدامی هست تجربه هامون شیر میکنیم خوشحال میشیم تشریف بیارین اگه خواستین بیاین ب ایدی پیام بدین@Malihe2881یا

@maryamzare_2062

مرسی عشقم

اگر ۲۵ ساله ای کزاز باید بزنی

من‌هنوز اصلا مرکز بهداشت نرفتم

منم دبیرستان زدم،۲۴ سالمه فک‌کنم باید بزنم

اگه کزاز نزدی خیلی وقته باید ۷ماهگی کزاز بزنی..من دبیرستان زدم اخرین بار

اگر بالای ۲۵سال باشید فک کنم باید کزاز بزنین

سوال های مرتبط

مامان دلارام 💕🧸 مامان دلارام 💕🧸 هفته سی‌ام بارداری
مامان نویانم🧸✨ مامان نویانم🧸✨ هفته بیست‌ویکم بارداری