کیا دوفاستون خوردن پریودیشون بهم ریخت

۲ پاسخ

صبر کنید.تا ۱۰ روز طبیعیه.منم دوفامد میخورم یک ساله.ولی الان دو ماهه تاخیر میخورم.سری پیش ۷ روز بعدش لکه بینی و پریود.این ماه از یه روز قبل پریود و روز موعد لکه بینی دارم و هنوز پری تشریف فرما نشدن.

دوفامد؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگیم🍓🥹 مامان توت فرنگیم🍓🥹 هفته شانزدهم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاه دخت مامان شاه دخت قصد بارداری
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری