كيا پريوديشون ٢٠
الان دل درد دارن

۸ پاسخ

منم بیستم باید بشم پاهام و کمرم و دلم درد میکنه

من ۲۱ ام باید باشم ولی دل درد ندارم هنوز زوده ۴ ۵ روز مونده دل دردام شروع میشن

من

.....

منم ۲۱ پریود میشم فقط ترشحاتم بیشتر شده کلا یه بار روز ۱۱ سیکل اقدام کردم

منم ۲۰ام باید بشم
پا درد
پاهام خیلییی سرشون
به پهلو ک یهو میخوام بچرخم قسمت تخمدان چپ ام درد میگیره
دل درد و کمردرد ام هم شروع


بیشتر علائم پریودی رو دارم نمیدونم سر تایم میشم یا زودتر

منم ۲۱ میشم..کمردرد شدید..زیر دلمم درد میکنه گاهی اوقات..یه لک هم دیدم پریروز وبعد دیگه قطع شد...حالا نمیدونم لک لانه گزینی بود یا چیز دیگه🤔🤔

به نظرتون پريودي يا بارداري😂😂😂

من تواقدامم،۲۳باید پریودشم سمت چپ دلم درد میکنه،یکمم حس پریودی

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری