کیا آخرین پریودیشون نیمه دوم خرداد بود.؟؟؟؟الان باردارین ؟؟

۷ پاسخ

مرسی عزیزم

ای جون چقد مثبت 😍

من آخرین پریدم ۱۶خرداد بوده امروز بیبی زدم مثبت شد آزمایش خون دادم بتا ۷۸/۵

منم پریودیم 4برج 3بوده و الان تقریبا 8هفتم

من آره انگار🥹

مریم جان منم پریودم خرداد بودوالان باردارم

من بله باردارم

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه دخت مامان شاه دخت قصد بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری