مامانا رادین قشنگتره یا رادوین؟

۸ پاسخ

رادین جمع و جور تره

رادوین

رادین خوش اهنگتره

مرسی گلم همچنین شما😘
بله اولی، بین رادوین و رادین انتخابمون در نهایت رادین شد به خاطر تلفظ راحت تر و اینکه رادوین رو افراد سن بالا خوب تلفظ نمیکنن

رادین قشنگ تره
اسم تو دلی منم قراره رادین باشه به امید خدا

رادوین

رادین

به نظر من رادین تلفظ قشنگ تری داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی