خانوما امروز روز موعدم بود ببینید عدد بتام خوبه؟؟
کم نیست؟؟

تصویر
۹ پاسخ

منم ۱۲ روز تاخیر ۶۶۹بودم چون لقاح دیر تشکیل شده بود

خوبه عزیزم مبارکت باشه 🤗♥️🍼

من ۲۰ ام موعدمه عدد بتا ۱۹۹ بود امروز

من یک روز تاخیر 100بدد

چرا من بتام 74🥺💔با 16 روز تاخیر

نه مبارکه عزیزم
خودش کنارشH زده ینی زیاد
بعد تو میگی کم نیست؟

طبق عدد بین هفته ۳ الی ۴ هستی و خوبه مبارکه عزیزم ❤️😍😍

آره عالیه مبارکه

نه عزیزم مثبت مبارک باشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان میرا مامان میرا هفته هفدهم بارداری
مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی