دخترت فرنی چطوری درست میکنن؟؟

۲ پاسخ

ارد برنجو حتما باید خودت درست کنی با آب بزاربپزهزیر شعله رو‌کم کنه غلیظ که شد یکم از حرارت افتاد شیر خودتو یا شیرخشک درست کن بریز داخلش

آرد برنج یک قاشق مربا خوری
آب جوشیده یک استکان با هم مخلوط کن بگذار قشنگ بپزه غلیظ شه بعد یکم کره بهش بزن ومیتونی شیر خودتم قاطیش کنی تا غلیظ شه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی