برای اسهال چی بدم دندون در میاره اسهاله

۸ پاسخ

ساشه کیدی لاکت

پودر سنجد عالیه

شیرخشکشو ال اف بده

عزیزم سیب زمینی آبپز و هویج آبپز بده با ماست پروبیوتیک ، پودر کیدی لاکت هم بگیر روزی یکی بریز روی غذاس بده اگه بند نیومد کپسول یوموجی و پروکید بگیر از هر دوتا روزی یکی بریز روی غذاش بده بخوره سریع بند میاد

یوموگی

موز بند میاره

دوغ کوشان
کته ماست
هویج پلو

پودر بنفش اسمش یادم رفت 🤣

سوال های مرتبط