۸ پاسخ

من یک ماه اد میدم یک ماه مولتی.پدیا بست
آهن هم سیدرال گوچه

من ازدکترپرسیدم گفت مولتی ویتامیناهمشون یکین،فرقی ندارن

من ک گرفتم همین امشب

دارو خونه ها هم عجیب شدن میری یچیزی ندارن نیگن تولید نمیشه

چرا من خریدم هست دارو خونه ها

اره منم رفتم گفتن تولید نمیشه

سیدرال بگیر عالیه

این اهن هستش عزیزم چرا تولید نشه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی