سلام خوبید میشه بگید جنسیت دختره یاپسر

تصویر
۸ پاسخ

مشکلی نداره آزمایشتون خوبه ریسک سندروم ها منفی هست خداروشکر

عزیزم آزمایشات ریسک داره

دکتر من میگفت از رو این آزمایش مشخص نمیشه

دخترهههه احتمالن

دکتر بهت نگفت احتمال

دختر

دختر با بتاي ٨٣😊

عزیزم از رو این مشخص نمیشه تو انتی نگفت بهت

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس ۷ ماهگی
مامان دپندذذ مامان دپندذذ ۵ ماهگی
مامان پسرم 🩵💙👣 مامان پسرم 🩵💙👣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته سی‌ودوم بارداری