۷ پاسخ

من قرص فاموتیدین میخورم روزی یکی

یک لیوان شیر سرد بخور درجا خوب میشی

دکتر من پنتوپرازول ۴۰تجویز کرده میخورم خوب میشم

هیچی نخور بدتر میشه
البته من دیر فهمیدم و اینجوری اوکی شد

۱قاشق ماست سرد قورت بده مزه نکنا یدفعه قورت بده

شربت آدی ژل خیلی خوبه

عزیزم منم😢اب بخور اسید معدتو رقیق کنه . دوستم میگفت سیبم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانی محمد🤰 مامان مامانی محمد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی