ویار ترشی نشانه پسر است یا دختر

۸ پاسخ

ربطی به ویار نداره

ربطی نداره من ویارم شوری و ترشی بود بچم دختره

من دختر دارم ویارم ترشی و شوری یکی از فامیلامونم پسر داشت اونم ویارش ترشی و شوری بود فک کنم ربط نداره

پسر جون

من شیرین پسز

ویار شوری نشانه پسره

هم سر پسرم میخوردم الان هم دختر دارم میخورم فکر کنم ربطی نداره

بدن با بدن فرق میکنه عزیزم من‌هم‌سر بارداری دخترم‌میخوردم هم‌این یکی که پسره

سوال های مرتبط

مامان نیکان 💙✨🥹 مامان نیکان 💙✨🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
بابای رستم بابای رستم هفته سی‌وپنجم بارداری