۳ پاسخ

البته بجز ادمای ک میشناسه

راسته میگن وقتی دیدشون کامل میشه هرکی بغلشون کنه گریه میکنن

اینطوری‌ک‌خوندم از ۶ماهگی تا ۶ ماهگی هر ماه یکم بهتر مبشه

سوال های مرتبط

مامان پرنساکوچولو مامان پرنساکوچولو ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۹ ماهگی