دوستان ب نظرتون ای منفیه یا مثبت
شما هم هاله میبینین

تصویر
۱۴ پاسخ

رفتم نگاش کردم بعد ده دقیقه شده بود این. خیلی پر رنگ تر

تصویر

بله قشنگ هاله داره بازم بعد تاخیر تکرارش کن

چند روز دیگه دوباره بزن

مثبته عزیزم

مثبتی اما زود زدی عزیزم مبارکه

هاله داره

الان باید امید وار بشم یا نه.

مثبت عزیزم

چه عجله ای داری اخههههه ک بعدا منفی بشه بخوره تو ذوقت صبر کن از موعدت بگذره بعد بی بی بزن

ولی سینه هام خیلی درد داره کمرم درد داره زیر دلمم درد داره ولی خفیف
قشنگ حس پریودی دارم

اولش همون یه دونه خط بود.
بعد. یکی دو دقیقه ای افتاد. بعد همینجور پررنگ شد اولش. اصلا معلوم نمیشه. بعد هی پر رنگ شد

آره عزیزم هاله داره

اگه بعد چند دقیقه افتاده احتمالا بارداری ولی اگه زمانش گذشته و دیر افتاده اون خط تبخیره

اره هاله داره.همون لحظه افتاد؟چقد عقب انداختی؟

سوال های مرتبط

مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان فنقلی🐣 مامان فنقلی🐣 هفته هفتم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان mahva مامان mahva هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان قندک مامان قندک ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری