۲۵ پاسخ

دعا کنین برام دفعه بعدی که اقدام کنم باردار باشم

من پریود شدم

سلام خوبین

انشالله

چند روز دیگه صبر میکنم

منفی شده چون فکر کنم زود زدم

تصویر

دعا کنین برام مثبت باشه

من بیبی چک هارو گرفتم یه نیم ساعت دیگه میزنم

سلام خوبین

انشالله

انشالله بارداری منم سه روز دیگه موعدمه انشاالله ک منم باردارباشم

تست زدی چیشد ؟

تست زدی جوابش چی شد مثبته

منم فردا می‌خوام برم آزمایش انشالله که مثبت باشه امروز بیبی چکم

من با۶روز تاخیر منفی بود

منتظر بیبی چک مثبتت هستیم ...😍

انشالله با جواب مثبت میام

بزن بیا خبر خوش بده عزیزم

الان میرم بگیرم و بزنم

بزن انشالله مثبت میشه

بزن.

بزن. ایشاالله مثبتی

دعا کنین مثبت باشه آخه دو روز قبل اینکه پریود بشم زدم منفی بود

نه دیروز قرار بوده پریود بشم

قرار بود امروز پریود شی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری