۱۲ پاسخ

آره میزنن
تازه ب من گفت اگه درد داشتی دوباره بگو بزنم
آسون ترین مرحلش همین بخیه زدنه

اره حس نمیکنی قبلش انقد درد کشیدی ک بی حسی هم نزنن متوجه نمیشی😁

اره میزنن

آخه میگن الان درد زایمان طبیعی بدونه درده آمپول میزنن زیاد درد نداشته باشی

بله بخیه میزنن .عزیزم

میزنن ولی بازم درد داری بنظرم درد بخیه زدن از زایمان بیشتره

آره عزیزم میزنن

آره عزیزم میزنن، اما خب سطحی ها یه کم‌درد دارن.

دیگه بدنت از درد اونقدر بی حسه نمیفهمی

آره میزنند

من مجبوری زدن برام

نه عزیزم نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی