خانما برای زایمان طبیعی
بی حسی میزنن یا بدون بی حسی هست ؟

۹ پاسخ

بعد بیحسی اپیدورال اسپاینال منظورم برای درد زایمان

ولی بیحسی ناحیه برش بله من توخصوصی بودم زدن هزینه زایمانم۷۰تومن شد طبیعی

من ک بدون بی حسی بود خودم خواستم بیحسی دکترگفت دهانت باز ۷سانت پیشرویت بالا اگر بیحس بگیری زایمانت طولانی میشه دیگه بیحسی نگرفتم ولی درد داشت خیلی تجربه اولم بود
اما اونقدر سختی تلاش درد استخون شکن ب دیدن دخترم می ارزید پاشدم و بغلش کردم🥺🥺🥺🥺🥰

بدون بیحسیه
بابیحسی اگربیمه تکمیلی باشی حدود12ت

واسه من سر پسرم هم برا برش و هم برا بخیه بی‌حسی زدن

بی حسی میزنن عزیزم نترس

برای بخیه زدن منظورته؟بی حسی زد برای من

زایمان طبیعی بدون بی حسیه مگه بیمارستان خصوصی باشه و خودتون بگیرید

نه بابابی حسی میزنن

بدون بی حسیه فکنم😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی