خانما کسی در مورد آیو آی چیزی می‌دونه یا انجام داده ؟؟؟

۳ پاسخ

انشالله برات خیره

منم چهار انجام دادم منفی شد شاید دوباره برم اگه شوهرم اسپرمش خوب نشه، پیش یه دکتر دیگه

اره من انجام دادم و منفی شد

سوال های مرتبط

مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته سیزدهم بارداری
مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته سیزدهم بارداری