۷ پاسخ

چیز شیرین بخور و پهلو چپ دراز بکش اگه تکون احساس نکردی برو بیمارستان ضربان قلبشو ببین انقد استرس نداشته باش برا بچه خوب نیست

خوابہ خب

اره طبیعی

اره طبیعیه از ۲۹هفته بیشتر حس میکنی

چقدر بارداری استرس داره ما که هنوز حس نمیکنیم همش نگرانیم چرا چیزی،حس،نمیکنیم شما که حس میکنید یه جور دیگه استرس می‌کشید خدا کمک همه مون کنه

پیش میاد عزیزم
یه چیز شیرین بخور
رو پهلوی چپ دراز بکش

آره کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری