۴ پاسخ

اگزماس

به پای پسر منم زد خوب شد خودش هیچ کاریش نکن

فقط یدونه زده؟ من بچه بودم رو دستم چندتا این مدلی زده بود دورش قرمز وسط ش روشن . یه حساسیت پوستی بود دارو و کرم هم نداشت فقط صابون و شوینده ملایم که تحریک نشه

شیرخشک میخوره؟ حساسیت احتمالا
جای دیگشم زده؟

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی
مامان یسنا🩷🌈 مامان یسنا🩷🌈 ۱۲ ماهگی