عکس از تم تولد بچه ها بذارید جهت ایده !!!

۴ پاسخ

من آتلیه بردم تو خونه هم گرفتم کسی رو دعوتم نکردم ولی نمیتونم چش بود خیلی گریه کرد می‌چسبید به من و باباش حس خوبی به بادکنکا نداشت😂

تصویر

برا پسر منم این طوری بود

تصویر

نگرفتم هنوز.اما تمش اسب تک شاخ.وسایلاشو خریدم

من دوتا میزارم یدونه تو خونه یدونه بیرون با یه تم که خودم درست کردم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی