۹ پاسخ

البته صحیحش در شروع هفت ماهگیه ولی برای ما به مریضی پسرم خورد و دو هفته دیرتر رفتیم مرحله بعدی.

از 7 ماه و نیم

من اخرای ۸ماه یکم یاد گرفت جویدن رو الانم بیشتر له میکنم با قاشق بعد میدم

۷ماهگی ب بعد دیگ تقریبا پوره نمیکنم چیزی رو

من از ۵ ماهگی غذای کمکی رو شروع کردم از ۶ ماهگی دیگه پوره نکردم

از اول کامل میکس نکردم با چنگال له کردم

والا تا الانم پوره میکنم

اوایل میکس کامل
بعد کم کم بافت دار کردم
یعنی میکس درشت تر
الان دو سه ماه میکس نمیکنم فقط با پشت قاشق له میکنم مثلا سیب زمینی و مرغ یا گوشتشو

از ۷ ماه

سوال های مرتبط