پسرم ۴ ماهشه از پایین داره دندون در میاره 🥲

۴ پاسخ

مبارک باشه عزیزم . پسرمنم اینجوری بود

پسر منم الان اینجوریع 5ماهش نشده

وااای عزیزم مبارکش باشه علائمش چی بود وقتی میحواست دندون دربیاره

بچه من تازه. ۳ ماهش شده و دیدم از پایین یه نقطه کوچولو روی لثه اش هست و تقریبا فکر کنم تا ۱ ماه نیم دیگه در بیاد

سوال های مرتبط

مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی
مامان حنا👧🩷 مامان حنا👧🩷 ۱ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی