بچه ها سیسمونی تو مشهد کجابرم خوبه؟

۵ پاسخ

توی ۱۷ شهریور هم هست

پاساژ فردوسی توی خیابون خسروی
سیسمونی فسقلی هم توی توس

بازارهای دور حرم بخدا ارزون تر همه جا

هدیه مادربزرگ و تعریف میکنن منم هنوز نرفتم من اون دوتای دیگه رو از 17 شهریور خرید کردم اون موقع ها همه چی ارزون بود 12سال پیش

17شهریور یا هدیه مادربزرگ تو پنجتن
من شنیدم خبه

سوال های مرتبط

مامان لیام🩵🤰🏼 مامان لیام🩵🤰🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلبرکوچولو💙 مامان دلبرکوچولو💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری