خانوما بچه های مهد کودکی مگه باید تکلیف بنویسن؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عجب 😑😑
از الان لوحه نویسی!!!!
واقعا مهدکودک ها دارن به کجا میرن
همین الان داشتم یه کلیپ از حرف های،
جوفراست، مربی وکارشناس تربیت کودک هستند ایشون، میدیدم واقعا حرف هاش رو باید برای همه مدیران مهدکودک، مکتوب کنند وببرن بزنن تو مهدکودک هاشون، دارن به بیراهه میرن وآسیب به بچه ها میزنن،
پست های قبلی من رو بخون، کاملا متوجه میشی تو مهدکودک ها چه خبره

مهد کودکی ک پسرم میره اصلا اموزش نوشتن الفبا ندارن فقط در حدی ک صدا اموزی باشه منم نوشتن اصلا باهاش تمرین نکردم
الگو جهت و این چیزا رو داره فقط کتاب کار و کتاب مهدم داره

نههههههههه

آره دیگه پیش دو تکلیف دارن

نه ب هیچ وجه حتی من خودم پیشنهاد دادم فقط عدد تا پنج رو جبهه گرفتن و قبول کردم ک از اران تاچندسالگی بگیم بشین بشین بنویس واقعا زده میشه واس کلاس اول

پیش ۲ فک کنم تکلیف دارن .

امیتیس قبل پیش یک نداشت
الان هفته ای یکبار داره

اره بابا هر روزه تکلیف دارن

نه عزیزم مهد کودک باید آموزش در قالب بازی باشه فقط

اینم یه مشقم اینوباحوصله نوشته

تصویر

پسرمن خیلی زورش پیادبنویسه بلده ولی بازیگوشی میکنه ازچهارشنبه مشقش رو ننوشته بود مهمونی بودیم یه دفعه ای گفت میخوام مشقم رو بنویسم نوشت دیدم بلده ولی آخرسر قاطی کرد خط خطی کرد

تصویر

بعضی مهدا اره بچه من غیر انتفاعیه ا رو یادشون دادن بنویسن

سوال های مرتبط

مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی
مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی
مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی