از قشنگی های دختر داشتن ❤️🥰

تصویر
۴ پاسخ

من هنوزگوشای دخترموسوراخ نکردم و این ک گوشواره های خودش ک دارم حلقه ای ریز بنظرتون خوبه بزنم یا بایدازینابزنم

اوخخخخ ننه فداش بشم🥲😍

گوش سوراخ کنیم باید حتما بعدش طلا بندازیم ؟

خداحفظش کنه واست گوشاشوسوراخ کردی اذیت شد؟

سوال های مرتبط

مامان دو تا دخترام مامان دو تا دخترام ۴ ماهگی
مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی