۳ پاسخ

من راضیم‌ جونم بهش بستس فقط تو گهواره میخوابه

دختر من ۶ماهشه موقعی ک خواب داره میذارم توش میخوابه بعدم کمربند داره نمیتونه توش غلت بزنه و زیاد تکون بخوره

نه بابا . اون موقع تکون میخورن بچه ها اصلا نمیشع تو گهواره بزاری . من دارم فقط دوموه استفاده شد

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان 🩵محمد امین🩵 مامان 🩵محمد امین🩵 ۱۰ ماهگی