و شروع ماه هشتم❤️🦋

تصویر
۱۰ پاسخ

به سلامتی ❤

ان شا الله به سلامتی زایمان کنی

وای چه حس خوبی

مبارکه عزیزم

ماه هشتم چرا نوشتی؟😬 باید بنویسی و شروع سال هشتم😂

ای جانم مبارکه 😘😍🤲

کاش منم زودتر برسم یش دیگهههه نمیگذرههههه

خوشبحالت عزیزم انشالله بسلامتی

خوشبحالت، الهی بسلامتی بغل بگیریش عزیرم

ایشا الله به سلامتی پشت سر بزاری

سوال های مرتبط

مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان الارز 🫀 مامان الارز 🫀 ۱۱ ماهگی