۸ پاسخ

اره من احساس می‌کنم
یوقتایی زیاد یوقتایی خیلی کم

پس کی من دلم آب شد 🥺

سلام بلی کامل

من فک کنم چون دوقلو یکم وول خوردنشون حس میکنم ولی حرکت زیاد. یا لگد ن هنوز

یه روزایی خیلی کم یه روزایی اصلا

اره ولی کم

نه اصلان
فقط یه موقع های خیلی خفیف زیر دلم یه جوری میشه

من نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری