خانما جواب این ازمایشو کسی میتونه بخونه

تصویر
۱ پاسخ

قندخون خوبه، یکم عفونت ادراری داره. اون قسمت پایینو نمیفهمم چیه

سوال های مرتبط

مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی
مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۱۷ ماهگی