من کی برم آزمایش با توجه به بی بی چکام؟؟

۷ پاسخ

الان هم بری اگه باردار باشی نشون میده فقط عددش پاینه

بچه ی اولتون دختر یا پسر گلم

باید صبرکنی بی بی چکت پررنگ تراز قبلیه بشه و مارک دیگی رو بزن

هاله خیلی کمرنگه یه هفته ده روز دیگه

هروقت هردوتاش پررنگ شد برو الان بری نیاز ب تکرار داری

صبر کن بی بی چکت خیلی کمرنگه دو روز صبر کن بعد برو

وقتی بی بی چک نشون داده ازمایشم نشون میده

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری