۷ پاسخ

من فقط ی شیشه شیر ی پستونک خریدم و بس

منم سایز یک خریدم فکر کنم براش بزرگ بشه باید سایز صفر هم بخرم

من همچی خریدم البته از بچه اولم هم مونده لباساش نوعه دیگ لباس و پوشک و تشک و اینا خریدم

عکس بدید ببینیم

من کمد و تخت کنار مادر مونده بقیه وسایلش رو خریدم

من خرید کردم ۲۶ هفته بود

من لباس بقیه رو خریدم ملی بی بی حالا زوده خیلی

سوال های مرتبط