سایر صفر یه بسته کافی بود
صفر اصلا نگیر دور از جون همه برا بچه های نارسن. سایز ۱ کم بگیر ماه اول زود رشد میکنن.
صفر یه بسته نهایت دوتا کافی بود ببر پس بده
سایز صفر برا نارس میگیرن 🤦🏼♀️
من دو بسته ۱
۴۰تایی گرفتم
گفتن بسه بچه تو چله خیلی زود رشد میکنه
دو هم بسته ۴۴تایی گرفتم
سایز صفر اصلاً نیاز نیست، برای بچههای دور از جون نارس و زیر ۲/۵ کیلو.
سایز ۱ چندتایی ۵تا گرفتی؟
هر بسته رو چند گرفتی
0 خیلی خریدی چون به بعضی بچه ها تنگه و اذیت میشت
اگه بچت به دنیا بیاد و به مارک پوشکش حساسیت نشون بده چیکار میکنی؟؟ بهتر نیست همون موقع ادم بخره؟
سایز صفر اصن نیاز نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.