۱۰ پاسخ

سایر صفر یه بسته کافی بود

صفر اصلا نگیر دور از جون همه برا بچه های نارسن. سایز ۱ کم بگیر ماه اول زود رشد میکنن.

صفر یه بسته نهایت دوتا کافی بود ببر پس بده

سایز صفر برا نارس میگیرن 🤦🏼‍♀️

من دو بسته ۱
۴۰تایی گرفتم
گفتن بسه بچه تو چله خیلی زود رشد می‌کنه
دو هم بسته ۴۴تایی گرفتم

سایز صفر اصلاً نیاز نیست، برای بچه‌های دور از جون نارس و زیر ۲/۵ کیلو.
سایز ۱ چندتایی ۵تا گرفتی؟

هر بسته رو چند گرفتی

0 خیلی خریدی چون به بعضی بچه ها تنگه و اذیت میشت

اگه بچت به دنیا بیاد و به مارک پوشکش حساسیت نشون بده چیکار میکنی؟؟ بهتر نیست همون موقع ادم بخره؟

سایز صفر اصن نیاز نبود

سوال های مرتبط