۸ پاسخ

خیلی خوبه

مامان فسقلی شما کجا میری تو همدان واسه سنو؟

من که انقد سبزی میخورم شوهرم بهم میگه بعبی

تره قاتل معده😅من دوست دارم ولی چنان معده دردی میگیرم...طب سنتی گفت تره و شاهی اصلا نخور

من 🥲😋 غذام باید با سبزی بخورم مخصوصا تره و ترتیزک

به به نوش جان اما زیاده روی نکنین

منم خیلی دوست دارم نوش جان

اوف منم عاشق سبزیم

سوال های مرتبط