۵ پاسخ

اگر نیلو شیراز میگی برج ۴ یعنی تیرماه دوستم انجام داد ۸ تومنی گفت دادم

چراگلم میخای سلفری بدی؟؟؟میگن برا دوقلو سلفری جوابش نامعلوم درمیاد...

نرخ که یکیه
حدود 9 تومن ماه قبل انجام دادم

من از شیراز دادم ۸۸۰۰ بود

میگن ۸ ۹ تومن زنگ بزن بپرس میگن بهت

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وچهارم بارداری