سلام قشنگا
خانوما چند هفته رفتید انتی؟

۱۵ پاسخ

طبق پریودم ۱۲ هفته و ۳ روز بودم ولی انتی گفت ۱۳ هفته هستی

12هفته وسه روز

برام دعا کنید خانوما که همه چی اوکی و سلامت باشه🫶🙏

بمن دکتر گفته ۱۲هفته و ۳روز برم

۱۲هفته ۲روز

۱۲ پنج روز

۱۲ هفته هم دقیقه

۱۲ هفته و ۴ روز بهترین زمان

۱۲هفته و۱روز

من امروز میرم ۱۲تکمیل

12 هفته و دو روز

دکتر من ک 12 هفته دقیق گف برو انومالی هم 18هفته دقیق رفتم

۱۲هفته‌و۵روز

۱۲ هفته و ۳ روز

یازده هفته و شش روز

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری