دوستان کسی قرص باه زنان خورده؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

آره من اینو با آمادگی رحم و مرکب 4 و سویق گندم همش رو استفاده کردم ماه دوم مصرف باردار شدم
ولی الان بعضیا نوشتن بدتر شدن رو نمیدونم اگه خواستی مصرفش کنی حتما بپرس
روی من که این باه زنان اثر کرد

شنا از باه نتیجه ای گرفتی عزیزم

نخور من خوردم بدتر شدم برو پیش متخصص زنان

برا چی خوبه؟

سوال های مرتبط

پسر مامانش پسر مامانش قصد بارداری