۶ پاسخ

من ی ماه خوردم تموم شد
شنیدم اوابوست این خیلی خوبه خودم میخام بگیرم
بدون نسخه پزشک

من دو سالی هست که میخورم

من میخوردم

من ۲سال خوردم نتیجه نگرفتم

منم دوماه دارم میخورم

من الان ۵ ماهی هست دارم مصرف میکنم
زیاد به تنهایی قرص قوی و پرکاربردی نیست عزیزم بنظرم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری