۵ پاسخ

اوزیل مکمل خوبیه اما درمانی نداره صرفا برای اونایی که زیاد مشکل خاصی ندارن

اره من نتیجه گرفتم همراه با ویتامین د ۳
و بعد سه ماه باردار شدم

آره من

اره من س ماه خوردم

چیه ویتامینه؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری