۷ پاسخ

من تا سرحد مرگ میرم از بس درد دارم مخصوصا وقتی این پهلو اون پهلو میشم

اره خیلی دردش شدیده حتی تو خوابم سختمه از این دست به اون دست بشم

وای منم همینطورم جونم در میره🥲🤦‍♀️

منم اینطور میشم

بله.

بدتر میشه اروم نمیشه. لای پات بالشت بذار میخوابی

شدید

سوال های مرتبط