واکسن آنفولانزا کسی به بچش زده

۲ پاسخ

منم میخام بزنم ولی شنیدم میگن زیر دوسال نمیشه

آره من زدم یه دونه اوایل مهرزدم یه دونه هم اوایل آبان میزنم

سوال های مرتبط