۴ پاسخ

منم مثل شما بودم دکتر گف خوبه

عالیه..من۲روز زودتر۱۹۰۰بود

من ۳۲ رفتم ۱۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه

خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری